Giriş Formu

Reklam: 160x600
Google Reklamları

Sponsor

Reklam ver

Ezber Bozuluyor Matematik 6 Günde Bitiyor. Nasıl mı? Tıklayın!

Eğitim Geçmişinizde Boşluk Kalmasın, İstediğiniz Okul Hayal Olmasın!

Google Reklamlari

2012 SBS Soruları ve Cevapları
---


http://i47.tinypic.com/kanqyo.png

1. alternatif

 

2012 SBS Matematik Soruları ve Çözümler i için tıklayınız

 
2012 SBS MATEMATİK
 

Yorumlar 

 
0 #42 oktay16 06-06-2013 10:08
en az 450 alacam
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
0 #41 melek erin 06-06-2013 08:35
bencede arkadaşlar siz ilk başka kendinize güvenin ztn sonrası geir bide allhtn yardım deilersenizz sizinle olur inşallahhh
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-2 #40 inci sarıgül 21-05-2013 15:01
bu sene 500 puan çıkaracağım :D
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-3 #39 muhoo 13-05-2013 15:43
zülo yarra ah çeken 500 ü
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-2 #38 zülo 23-04-2013 19:49
bence full basit eğer sbs böyle olacaksa ben 500ü garantiledim arkadaşlar hihihi :D :lol: 8)
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-2 #37 rapçıcoşkun 20-04-2013 17:30
arkadaşlar bu ne yaaaa yandık valla bu bile çoookkkkkk zor geliyo yaaaaaa
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-1 #36 Barannos 14-04-2013 10:16
Alıntılandı pazarlı:
arkadaşlar eğer biz gerçekten iyi çalışıp allaha güvenip dua edersek emin olun sınavda allahta si,ze yardımcı olacaktır o yüzden bol bol dua edin

ama çalışmayalim dimi ne mallar var ya :D
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-3 #35 osman öz 02-04-2013 18:23
yandik beylerrrr :-?
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
-2 #34 ümran44 02-04-2013 17:18
bu ne yaa çok zor biz bittik 200 alsam ii dir 400 den 200 e inecem yah :cry: :sad:
Alıntı | Yöneticiye raporla
 
 
0 #33 burcu007 27-03-2013 12:12
Gençler boku yedik allah kolaylık versin dicek bişi yok.s.s
Alıntı | Yöneticiye raporla
 

Yorum ekle



Matematik





Ziyaretçilerimiz yazdıkları yorumdan sorumludur.
Her hangi açılacak bir davada IP adresi ve diğer bilgiler paylaşılacaktır.


Güvenlik kodu
Yenile

< Önceki   Sonraki >

Matematik | Teog Matematik | YGS Matematik | LYS Matematik | ALES Matematik